חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השתלות שיניים בהוד השרון ופתרונות להשתלות שיניים

שתלים דנטליים נחשבים כיום למעין  לשתלים הפופולריים שבטיפול של השתלות שיניים. מרביתם של השתלים המסורתיים האלו מורכבים מעמוד טיטניום המוכנס בניתוח לתוך עצם הלסת, ומספק בסיס יציב לשן החלופית. הצלחתם ואמינותם לאורך זמן הפכו אותם לבחירה פופולרית בישראל ובעולם במרבית השתלות השיניים.

כמו כן סוג נוסף של שתלים, אשר הפך לפופולרי בשנים האחרונות אלו המיני שתלים. שתלים אלו מציעים חלופה מעולה עבור בעלי צפיפות עצם נמוכה ולהבדיל משתלים מסורתיים, הם משמשיים פתרון הולם במקרים אלו. שתלים אלו מהווים גם אופציה מצוינת לייצוב תותבות או למטופלים עם מרווחים צרים יותר.

פתרון נוסף לאיבוד עצם השן

מבין שלל טכניקות של השתלות שיניים בהוד השרון ניתן למצוא גם שתלים זיגומטיים, אשר נותנים תקווה לחולים עם אובדן עצם חמור בלסת העליונה. הטכניקה העיקרית של שתלים אלו, פועלת כך שבמקום עיגון בעצם הלסת, מוצמדים השתלים זיגומטיים לעצם הזיגומטית (הלחי). טכניקה זו עוקפת את הצורך בהשתלת עצם, ומספקת פתרון מהיר ויעיל למטופלים שבעבר נחשבו לא כשירים להשתלת שיניים.

השתלת שיניים בהוד השרון "All-on-4" 

השתלות שיניים בהוד השרון כוללות גם טכניקת 4 ב-1. הליך שיניים מתקדם זה, הידוע גם בשם שתלים דנטליים עם קשת מלאה או "All-on-4", נועד לתת מענה להחלפה של קשת שיניים שלמה, בין הלסת העליונה או התחתונה, בארבעה שתלים דנטליים הממוקמים אסטרטגית בלבד. זהו פתרון יוצא דופן המאפשר למטופלים להחזיר מערכת שיניים שלמה עם פחות שתלים בהשוואה לשיטות מסורתיות. אך גם כולל כמה יתרונות, החל ממספר ביקורים מצומצם בהשוואה להשתלות שיניים בטכניקות אחרות ועד מתן מענה מקיף עבור מרבית הפה באמצעות ארבעה שתלים בלבד! אך חשוב לזכור כי טכניקה זו גם היא תלויה בצפיפות והעצם ודורשת התייעצות עם רופא.